اولین روزی که امام حسین روزه گرفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اولین روزی که امام حسین روزه گرفت
نوشته شده در یک شنبه 25 مهر 1395
بازدید : 490
نویسنده : لیلی رس

اولین روزی که امام  حسین (ع)روزه گرفتند همه اهل بیت در کنار سفره جمع شدند :

پیامبر اکرم (ص)رو به امام حسین فرمودند:حسین جان عزیزم روزه ات را باز کن .

امام حسین فرمودند:جایزه من چه خواهد بود؟

پیامبر فرمودند:نصف محبتم را به کسانی که تو را دوست دارند می بخشم.

حضرت علی فرمودند:پسرم حسین جان بفرما.باز امام فرمودندجایزه من په خواهد بود؟

حضرت علی فرمودند:نصف عبادت هایم برای کسانی که عاشق تو هستند .

حضرت فاطمه (س)فرمودند:عزیز دلم افطار کن .امام حسین پرسیدند:

جایزه شما به من چیست؟

حضرت فرمودند :نصف عبادتهایم را به کسانی که بر تو گریه می کنند می بخشم .

امام حسن فرمودند:برادر جان روزه ات را باز کنامام همان سوال را پرسیدند.

حضرت پاسخ دادند:من تا همه گنهکاران را برتو نبخشم به بهشت نخواهم رفت .

در همین حال جبرییل بر پیامبر نازل شد فررمود خدا می فرمایند:من از شما ها

مهربانتر هستم و آنقدر آن کسانی که عاشق تو هستند را به بهشت میبرم تا

توراضی شوی یا حسین.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: